Co znamená

Marketingová strategie

Co říká oficiální význam?

Marketingová strategie je taktický proces, jehož cílem je efektivní alokace omezených finančních prostředků podniku ke zvýšení prodeje a udržení si konkurenční výhody. Aby mohl být podnik úspěšný na trhu a mít větší tržní podíl, měla by se jeho marketingová strategie soustředit na zákazníka, tj. na uspokojování jeho potřeb, požadavků a očekávání. Marketingová strategie je v podstatě vyjádřením základních záměrů, jež se společnost snaží dosáhnout v dlouhodobém časovém horizontu v marketingové oblasti a to tak, aby na základě marketingových činností naplnila nadřazené obchodní cíle a rovněž dosáhla konkurenční výhody.

A co mluví ON OFF?

Máme na to toto srovnání. Pamatujete si, jak jste chtěli v mládí oslovit nějakou krásnou holku, nebo šikovného kluka? První co bylo v hlavě, jak na to? A je to úplně stejné. Marketingová strategie je nastavit cestu jak se dostat do srdcí a hlav "zákazníků" v tom lepším případě, v tom horším do jejich "peněženek". A věřte, že mi tu cestu sakra umíme dobře. Protože nás to prostě jen a jen baví.